Camper door West Amerika - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Camper door West Amerika - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Camper door West Amerika

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vrijdag 18 juli om 6.15 uur wakker. Aangekleed en de laatste spullen in de koffers. Uitgechecked en een snel ontbijt bij Starbucks. Taxi genomen naar Excalibur hotel. Rond 10 voor 8 kwam er een busje ons ophalen, wij alles in de bus geladen. Vraagt de chauffeur of wij bij Cruise America hebben geboekt. Dus niet, alle spullen er weer uit. Lekker onhandig! Wij gauw naar de wc en toen kwam het busje van Moturis. Er was nog een gezin wat opgehaald werd. Het was ongeveer 25 minuten rijden. Eerst moesten we allerlei papieren invullen, daarna moesten we nog even wachten en toen konden we naar de camper. In eerste instantie leek hij een beetje klein omdat we met z'n vijven erin moesten. Aan de achterkant van de camper zit een groot luik en daar passen alle koffers, tassen, boodschappen etc. in. Eerst gingen we met de medewerker de camper bekijken Daarna kregen we een uitleg d.m.v. een DVD. Alle vragen die we daarna hadden konden we nog stellen. Daarna gingen we op weg met de camper naar de camping in Las Vegas. Daar was het bloedheet. Heel snel het zwembad ingesprongen. In het zwembad raakte we aan de praat met Amerikanen. Laura kwam nog een jongen uit Etten-Leur tegen. 'S avonds lekker gegeten op de camping. Daarna nog Corona gedronken bij de caravan.