Camper door West Amerika - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Camper door West Amerika - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Camper door West Amerika

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Zaterdag 19 juli
Vandaag om 7 uur wakker, door de hitte. Toen ik buiten kwam waren alle stoeltjes en handdoeken zeiknat omdat de sprinkler begon te sproeien. Gelukkig droogde het snel. Föhn van 32 graden buiten. Lekker ontbeten en daarna op pad met de camper. Vandaag op pad naar Zion. Langs de Hoover Dam in Las Vegas gereden. Heel mooi maar al bloedheet. Om 7 uur kwamen we aan op de camping. Mooie natuurcamping. Groot nadeel; geen douches. Brandon en ik hebben pasta carbonara gemaakt. Daarna Wim en ik afwas gedaan en de meiden en Brandon gingen kijken bij het Amfi Theater waar ze de geschiedenis van Zion te horen kregen. Iris vond het heel saai. Wim, Iris en Brandon hebben de douche van de camper gebruikt. Dat gaat net. Morgen naar Bryce bellen om te vragen of we een dag eerder kunnen komen. Nu lekker slapen.