Camper door West-Amerika - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Camper door West-Amerika - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Camper door West-Amerika

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Bryce

Maandag 21 juli
Het koelde vannacht behoorlijk af. Dus we hebben best wel kou geleden. Dat hadden we een paar dagen geleden nog niet kunnen denken. Toen konden we niet zonder airco. Vandaag eerst maar eens een paar wassen gedraaid. Er staan hier 12 wasmachines en 6 drogers. Ondertussen ontbeten. Ook nog van plek gewisseld. We hadden op plaats nr. 141 totaal geen schaduw. Nu op nr. 102. Er staat een mooie grote boom. Rond 1 uur naar het busstation van de shuttlebus gelopen. Ook hier is alles goed geregeld met bussen. Met de bus naar Bryce Point gereden. Daar uitgestapt en teruggelopen naar Inspiration Point. Hele mooie wandeling met in de diepte de rode rotsformaties, Hoodoos en The Grotto. Heel erg genoten. Ons pubertje vond het iets minder leuk om te wandelen! Het was een tocht van 2,4 km dus dat viel reuze mee. Omdat we flink op hoogte waren, was het aangenaam met een fris windje. We zagen meerdere roofvogels die over de rotsen vlogen en eekhoorns waren ook weer van de partij. Hele mooie foto's gemaakt! Bij Sunset Point de bus weer genomen naar de camping. Nu even lekker relaxen. Morgen vertrekken we naar Page, Lake Powell. Daar blijven we 2 dagen. Dat wordt lekker luieren en zwemmen in het meer. Vanavond gegeten bij de Western Lodge, lekker van het buffet gegeten. Daarna zijn Laura & Brandon hout gaan zoeken voor ons kampvuur. Ze kwamen terug met een paar grote takken. Brandon heeft 5 takjes gezocht en schoongemaakt en daaraan hebben we marshmallows geprikt. Die hebben we boven het vuur geroosterd. Er zat nog een sprinkhaan op Iris haar been, dus dat was gillen geblazen! Daarna gaan douchen en naar bed. We waren weer lekker moe.