Camper door West-Amerika - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Camper door West-Amerika - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Camper door West-Amerika

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Visalia

Maandag 28 juli
Vanmorgen om 9 uur gaan ontbijten. Lekker crêpes gegeten. Daarna alle koffers gepakt en naar het parkeerterrein van het hotel gelopen om na 2 dagen onze vertrouwde camper op te halen. We noemen haar "Alberta" vernoemd naar de gids van de Antelope Canyon. Alberta startte meteen, ze liet ons niet in de steek. Met de camper naar de Las Vegas zuil gereden. Daar stond al een hele rij. Omdat wij 389 mijl = 578 km moesten gaan rijden, hadden we geen tijd om in de rij te gaan staan. Toen maar een paar foto's op afstand genomen. We zijn vandaag van Las Vegas naar Visalia (in de buurt van Sequoia National Park) gereden. Ergens onderweg in Yermo heerlijk gelunched in een Dinner. De eerste echte! Het was super gaaf. Het was een dinner uit 1954. Op de muren hingen bekende filmsterren en er stonden beelden van Elvis Presley, James Dean, Betty Boop, The Blues Brothers etc. De serveersters liepen in kleding uit de jaren '50. We hebben heerlijk gelunched. Daarna nog even in de winkel die er naast zat rondgekeken. Ook helemaal in stijl ingericht. Nog een paar leuke bordjes met tekst gekocht. Daarna weer verder gereisd. Onderweg nog een korte pauze gehouden. Manlief had het adres van de camper ingetoetst vanmorgen. Hij had het huisnummer van de camping omgedraaid met het nummer van de straat, dus we kwamen heel ergens anders uit. Toen we dachten dat we er waren, moesten we nog 15 minuten rijden, weer de andere kant op. Uiteindelijk waren we er rond kwart over 6. Ons gemeld bij de camping. Er stond een klusjesman met een golfkarretje, "Greg". Greg bracht ons naar onze plek. Dat was heel grappig, want het was een kleine camping en dat was niet echt nodig. We hadden gisteren wel een Greg kunnen gebruiken in het mega hotel. Daar waren we iedere keer de weg kwijt. Vooral als we bij het casino kwamen, dat was echt een doolhof. Afin, Wim heeft alles aangesloten. Brandon heeft noedels klaargemaakt, daarna is iedereen gaan douchen en heeft de jeugd nog een spelletje Yatzee gespeeld. Eerst buiten, maar omdat er wat kakkerlakken in de boom zaten, moesten ze het spel buiten afmaken. We moesten allemaal weer even wennen aan de camper. Minder bewegingsruimte en opbergruimte. In Las Vegas hadden we heel veel ruimte. Maar we willen ook nog meer zien en verder reizen naar San Francisco. Morgenochtend gaan we eerst naar de grootste boom ter wereld kijken, de General Sherman Tree. Nu dadelijk lekker slapen. Voor jullie is de dag weer begonnen en wij gaan nu slapen. Tot later!