Cannon Beach - Reisverslag uit Cannon Beach, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Cannon Beach - Reisverslag uit Cannon Beach, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Cannon Beach

Blijf op de hoogte en volg Anja

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Cannon Beach

Brandon geeft de "figuurlijke" pen aan Iris.

Vannacht super lekker geslapen in de hotelbedden. Ik (Iris) had lekker 2 kingsize bedden voor mezelf, kon ik de andere mooi gebruiken om al mijn zooi op te leggen. Toen ik om kwart voor 10 wakker werd kreeg ik de vraag of ik om 10 uur beneden klaar bij de receptie kon staan. Dat lukte niet helemaal. Een kleine miscommunicatie. Rond half 11 vertrokken we voor de rit naar Cannon Beach. Eerst een gezond ontbijtje bij de macdonalds, kipnuggets en een mcmuffin. We worden nog echte amerikanen hier. Er waren veel dikke mensen te zien in de mac en Brandon nam het voor ze op door te zeggen dat ze misschien al aan het afvallen waren en net vandaag een cheatday hadden. Zal wel. Tijdens het vervolg van de rit lagen Annie en Laura weer eens te slapen en was ik in duel met papa over de muziek. Johnny Cash vs. Rihanna. Toen we aankwamen had Annie natuurlijk weer gelijk contact, aardige mensen die Laura en Brandon gelijk even lieten zien waar het strand was. Nina en Bob heetten ze; Nina was iets spraakzamer dan het stille water Bob. Daarna met zn 5en naar het strand gegaan, een heel mooi strand met de Haystack rotsen die uit de zee steken. De zon was fel maar het waaide wel wat, dus je had niet door als je verbrandde, waar Brandon later achterkwam. Daarna natuurlijk overal zand in de camper, erg leuk zon dagje strand. Het avondeten was een aparte combinatie, rijst met bonen en curry. Ikzelf walg van bonen dus sloeg even over. Rond 8 uur terug naar het strand gemaakt om de zonsondergang te zien, die was super mooi. Toen hij bij ons onder ging ging hij in Nederland weer op! Nog wat romantische Turkije-fotoshoot fotos gemaakt. Ook nog even door het dorpje gelopen met gezellige strandtentjes. Er wonen maar 1700 mensen, maar in de zomer is het een populaire badplaats en er hangt een leuke sfeer. Het werd wel wat kouder dus nu zitten we lekker bij de camper met een kampvuur marshmallows te roosteren. Morgen gaan we weer op pad met de camper. We rijden langs de kust naar Kallaloch (Olympic National Park) en hopen wat stops te maken langs de strandjes.

• 01 Augustus 2017 - 11:25

Henk:

Goed idee dat
    Iedereen een verslag schrijft! Ieder heeft zijn eigen humor heerlijk om te lezen