Op naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Op naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Op naar Las Vegas

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

17 Juli 2002 | Verenigde Staten, Las Vegas

Woensdag 16 juli
Vanmorgen om kwart over 6 eruit. Gisteravond het meeste al ingepakt, nu het restje nog. Om kwart over7 kwam de AirPort taxi. Uitschenken kon versneld, hoefde niet bij de balie. Naar het vliegveld Newark AirPort. Daar moet je zelf de labels om de koffers doen, na wat navraag lukte het om ze uit het apparaat te krijgen. To en naar de Drop off. van de koffers. Koffer van Brandon en een tas van ons was te zwaar. Je. Mag dan niet zoals bij Transavia alle kilo's bijelkaar optellen. Dus 2 tassen weer open en de boel overhevelen. Gelukkig stond er een Weegschaal. Daarna door de handbagage en paspoort controle, dat ging redelijk snel. Snel naar Starbucks voor een ontbijt. Om 9.35uur boarden. Om half 11 gingen we de lucht in. 5 1/2 uur vliegen naar Las Vegas en de klok weer 3 uur terugzetten. Het tijdsverschil is nu 9 uur vroeger dan Nederland. Rond half 2 bij het hotel, Planet Hollywood. Gelijk naar het verhuurbedrijf van de camper gebeld voor een afspraak voor a.s. vrijdag. Dat wordt weer op tijd uit bed. We worden vrijdag tussen 7.30 en 8.00 uur opgehaald bij een ander hotel om naar het verhuurbedrijf van de camper te gaan. Ingecheckt bij het hotel. We zitten op de 32e verdieping. De jongelui zitten met z'n 3-en op een kamer. Het is hier heel warm, 42 graden. Maar met airco merk je daar weinig van. Je moet wel binnen blijven. De jongelui en Wim zijn naar het zwembad gegaan en ik heb de boel opgeruimd. Aangrenzend aan het hotel zit een winkelcentrum met 170 winkels en heel veel restaurants. Daarna nog even bij het zwembad gekeken. Heel warm buiten, het voelt aan alsof je in een sauna zit. Het is een droge warmte. 'S Avonds in een van de 9 restaurants van het hotel gegeten, Mexicaans. Daarna naar bed.

• 17 Juli 2014 - 23:43

Janine:

Geniet van de reis met de camper!!

• 18 Juli 2014 - 11:44

Maria Michielsen:

Hi Anja,

Leuk om je verslag te lezen. Er komt weer veel terug van mijn eigen ervaringen met reizen in the States. Ik wens jou en je gezin een hele boeiende reis toe. Geniet ze!

Liefs, Maria

• 18 Juli 2014 - 13:21

Henk:

Hoi Anja
    Leuk om je verslag te lezen!! Wel vol houden hoor!! Zodat we lekker alles
    Kunnen volgen.
    Groetjes Henk en Jacky

• 18 Juli 2014 - 16:03

Esther Nuijten:

Hey nicht,

Leuk hoor om mee te lezen! Geniet er lekker van. Wat een reis. Nu al. New york is ook zooo indrukwekkend.

HIer is het gelukkig nog een paar graadjes koeler. ;-)))
    Maar we missen wel die airco.

LIefs!

Es

• 18 Juli 2014 - 20:11

Hans M:

Hoi Wim, Anja, Laura, Iris en Brandon,

Goed te horen dat jullie het goed maken! Niet te veel inkopen hoor, want al dat gewicht moet ook terug.... :-)

Geniet van Vegas, en vooral tussen Vegas en San Francisco.

Groetjes, uit een warm Rotterdam (35°C).

Hans

• 30 Januari 2015 - 15:36

Jamilla:

Beste Anja,
    Voor een tv programma zou ik graag wat meer willen weten over je ervaringen in Las Vegas.
    Ik zou graag met je in contact willen komen. Kun je mij wellicht een mail sturen met een e-mail en/of telefoonnummer zodat ik je kan bereiken?

Met vriendelijke groet,
    Jamilla