Camper door West-Amerika - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Camper door West-Amerika - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Camper door West-Amerika

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Page

Dinsdag 22 juli
Vannacht een koude nacht gehad in Bryce Canyon, hoogte 2500 meter. Gelukkig hadden we een warme slaapzak. Eerst gaan douchen en daarna ontbeten. Daarna alles opgeruimd en vertrokken richting Page. De camping ligt aan de Wahweap Bay, Wahweap RV Resort. Onderweg hier naartoe een broodje gegeten bij Subway. De omgeving hier is prachtig. Het is alleen bloedheet, 38 graden!! Bij de camping ons gemeld, we hebben plaats nummer F10. Daarna naar Page gereden, je rijdt dan over de Glen Canyon dam. Even gestopt voor foto's en gefilmd. Daarna boodschappen gedaan, koelkast weer goed gevuld. Terug naar de camping. Het is geen weer om buiten de camper te komen, zo warm! In Bryce was het heerlijk en hier is het bloedheet. Wim, Brandon, Laura en Iris zijn gaan zwemmen. Ik voelde me niet helemaal fit, dus heb even mijn gemak gehouden in de airco en later buiten in de schaduw. De airco kan het ook niet echt aan. Dit is echt geen weer voor een blanke! Pffff, wat is het warm. Nadat ze terug zijn gekomen hebben we nog wat gedronken en daarna heb ik spaghetti gekookt in de camper. Daarna zijn de jongelui gaan douchen. Bij de heren was het heel druk, dus Brandon kwam al snel terug. Laura's rij was niet zo lang. Het enige nadeel was dat het super snel donker werd en dat Laura de weg terug naar de camper niet meer kon vinden. We zitten op een camping in een Nationaal Park, daar is dus bijna geen verlichting omdat het anders de dieren verstoort. Laura is naar de receptie gegaan en daar hebben ze op een plattegrond aangegeven hoe ze moest lopen. Gelukkig zag ze Brandon aan de andere kant van het donkere pad staan. Later met z'n allen naar de prachtige sterrenhemel buiten gekeken. Op tijd gaan slapen