New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

New York

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

12 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Eindelijk het eerste verslag van ons.
Zaterdag 12 juli om kwart over 4 door de taxi opgehaald richting Schiphol. Vliegtijd: 9.15uur. Het duurde nog wel iets langer voordat we de lucht ingingen, rond half 11. Vliegreis duurde 8 1/2 uur. We zagen nog bekenden uit Etten-Leur in ons vliegtuig. Door het tijdsverschil van 6 uur waren we rond 12 uur 's middags op het vliegveld. Door de paspoort en Homeland Security ging redelijk snel. Daarna naar buiten en op zoek naar een taxi die ons naar ons hotel zou brengen. In het hotel hadden ze niet gelijk 2 kamers beschikbaar. Dus dat was nog even wachten. Laura & Brandon zaten op de 26e verdieping en Wim, Iris en ik op de 23e verdieping. Eerst wat opgefrist en daarna in de lobby van het hotel de eerste helft van de voetbalwedstrijd Nederland-Brazilië gekeken. Daarna naar buiten. Wat opvalt is dat er overal mensen lopen. Het is hier super druk, veel geluiden. Lekker gegeten bij TSQ, Times Square waar ook ons hotel is. Daarna terug naar het hotel en als een blok in slaap gevallen. Het was een hele lange dag voor ons. Wat waren wij moe!