New York dag 2 - Reisverslag uit Millstone, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu New York dag 2 - Reisverslag uit Millstone, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

New York dag 2

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

13 Juli 2014 | Verenigde Staten, Millstone

Zondag 13 juli
Vandaag op tijd wakker ivm het tijdsverschil. Eerst lekker ontbeten in het hotel. Daarna te voet naar Central Park. Het begon langzaam te regenen. Geschuild bij the Apple Store. Daarna zijn we in het park ingegaan. In het park een aantal eekhoorns tegengekomen. Daarna door Fifth Avenue gelopen. In een Frans restaurant gelunched. Daarna naar Abercrombie & Fitch, kledingwinkel! Moeders op de foto met een leuke boy. Daarna een ticket voor de Hop on/Hop off. bus voor 3 dagen genomen. Een flinke tour gemaakt. Op de terugweg lekker gegeten bij Thanks God it's Friday. Teruggelopen naar het hotel. Rond 22.00uur te voet naar The Empire State Building. Met de lift naar de 86e verdieping. Heel mooi uitzicht over de verlichte stad. Miljoenen lichtjes. Daarna naar de 102e verdieping. Nog weidser uitzicht. Philadelphia, Boston en nog een aantal grote steden kan je zien liggen. Toen we weer buiten kwamen regende het. In stijl terug naar het hotel in een limousine!

• 18 Juli 2014 - 15:57

Esther Nuijten:

Hey Nicht,

Die Eekhoorns zul je nog wel vaker tegenkomen. HIHIHI. Moest ik zooo om lachen.
    Hey en jullie hadden het verkeerde restaurant hoor. Het was toch zondag?? Of hebben jullie we erg veel last van het tijdsverschil??

LIEFS!!!

Es