New York dag 3 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu New York dag 3 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

New York dag 3

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Maandag 14 juli
Maandag tot 8 uur uitgeslapen. We hadden het even nodig om in het ritme te komen. Daarna ontbeten en met de bus naar Battery Park. De Hop on/Hop off. bus doet daar een uur over. Omdat we om 3 uur kaartje hadden voor het Ground Zero museum konden we nu niet met de boot naar het Vrijheidsbeeld, te weinig tijd. Wat rondgelopen op Wall Street en daar een sandwich gegeten bij Pret a Manger. Daarna richting Ground Zero. Op de plekken waar de torens hebben gestaan zijn nu twee hele grote bakken waar water uitkomt. Aan de rand van de bakken staan de namen van de slachtoffers. Daarna in de rij voor het museum, dit ging heel snel. Museum is heel indrukwekkend. Rond half 5 richting Battery Park gelopen, helaas konden we niet meer met de boot mee naar het Vrijheidsbeeld. In de rij voor de bus gaan staan, die was heel lang. Toen we eindelijk in de bus zaten kregen we een stortbui op ons kop. We waren tot onze onderbroek zeiknat. Naar het hotel en droge kleding aangetrokken. In het hotel lekker pizza gegeten.