New York dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu New York dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

New York dag 4

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

15 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Dinsdag 15 juli
Vandaag op tijd eruit. Om half 8 ontbeten en met de bus naar Battery Park. Kaartjes gekocht voor de boot naar Het Vrijheidsbeeld, Statue of Liberty. Wim, Laura en ik vonden de bootreis net lang genoeg om niet ziek te worden. Echt gaaf dat we hier nu echt zijn! Wat rondgelopen op het eiland en daarna de boot weer terug. Te voet door Wall Street, China Town, Little Italy (daar zat een kerstwinkel) even rondgekeken en daarna naar SoHo. Bij Hollister, Guess en Victoria Secret zijn de jongelui goed geslaagd. Na Hollister, weer een wolkbreuk. Wim 3 paraplu's bij een Chinees gekocht. Daarna bij Wendy's gelunched. De mannen hielden dat gewinkel voor gezien en gingen te voet terug naar het hotel. Ze hebben een half uurtje gelopen. Wij namen een uur later een taxi. Niet echt handig om in de spits een taxi te nemen en dat de taxichauffeur dan ook de weg niet helemaal weet. We deden er een uur over. Daarna begonnen met alles inpakken. 'S Avonds heerlijk gegeten bij Ruby's Tuesday. Voor de verandering regende het weer. Onze paraplu's hebben goed dienst gedaan. Daarna terug naar het hotel en gaan slapen.