Camper door West Amerika - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Camper door West Amerika - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Camper door West Amerika

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

17 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Donderdag 17 juli
Vanmorgen tot 8 uur geslapen. Met z'n allen gaan ontbijten in het Market Buffet restaurant. Heel veel keuze. Daarna opgesplitst. De jongelui konden heel de dag hun gang gaan en wij ons gang. Eerst heb ik mijn eerste 5 verslagen van WALIB geplaatst. Alle vrienden en familie zijn nu op de hoogte wat wij doen. Daarna met Wim naar het overdekte winkelcentrum. Koffie/Thee gedronken bij Starbucks met Free WiFi. Wim heeft een Ray Ban zonnebril gekocht bij de Sunglas Hut en ik een broek en een shirt bij Loft en Gap. Daarna nog een keer naar Starbucks voor een Smoothie. Op ons gemak terug naar het hotel. Alles ingepakt. Vanavond gegeten bij Planet Dailies, heerlijke burgers gegeten en een Oreo milkshake. Daarna nog wat water gehaald voor morgen. We moeten morgen vroeg uit bed. De jeugd is hier niet blij mee. Gelukkig hebben we een luxe camping. Nu lekker slapen!