Victoria dag 2 - Reisverslag uit View Royal, Canada van Anja Magielse - WaarBenJij.nu Victoria dag 2 - Reisverslag uit View Royal, Canada van Anja Magielse - WaarBenJij.nu

Victoria dag 2

Blijf op de hoogte en volg Anja

04 Augustus 2017 | Canada, View Royal

Vrijdag 4 augustus
Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 9 uur. We waren allemaal zo moe na gisteren.
Met een dubbeldekker bus naar Victoria gereden.
In de stad wilden we eerst een bakje drinken bij een bekende koffieketen (het begint met 'Star' en eindigt op 'bucks').
Deze zat in een boekwinkel met heel veel leuke hebbedingetjes. Heel slim gedaan. We hebben dus 3 kwartier in deze winkel rondgehangen en natuurlijk de winkel gesponsord.
Daarna richting het park Beacon Hill gelopen. Mooi park.
Brandon en ik hadden contact met een hele tamme eekhoorn. Ik heb hem heel goed vastgelegd op fotocamera. Brandon vond nog wat pinda's en de eekhoorn pakte die zo uit zijn hand.
Daarna gelunched bij Mile Stones. Heerlijke sandwiches. Er liep een ober rond met 2 kleuren haar. Brandon vond dat er een meeuw op zijn hoofd had gepoept.
Na de lunch zijn Laura, Iris en Brandon naar een overdekt winkelcentrum gegaan voor de laatste inkopen in Victoria. Je had hier een kraampje met allemaal grote knuffeldieren waar je op kon zitten en door het centrum kon rijden. Iris moest dit doen van Brandon, maar uiteindelijk wilden ze allemaal even rondcrossen op de grote panda. Het ging nog hard ook en trok veel bekijks. Nadat andere mensen hadden gezien dat er inderdaad ook volwassenen gek genoeg waren om op deze beestjes rond te gaan rijden, reden er ineens veel meer panda's, olifanten en varkens rond in het winkelcentrum.
Wim en ik zijn na de lunch met z'n 2-en met de bus terug naar de camping gegaan.
Op de terugweg gingen we nog naar een apotheek voor reispilletjes. De apotheker wilde ons pillen meegeven die je een avond vantevoren in moet nemen.
Die hebben we maar niet genomen.
Omdat we morgenochtend om 9u de pont moeten hebben, kon het inpak ritueel voor ons weer beginnen. De dames hadden inpakstress, de heren hadden nergens last van.
We wilden nog een bal aan de buurkinderen geven, maar die kwam weer net zo snel terug als dat wij hem hadden weggegeven. De buurman wilde hem ook niet.
Daarna gingen Brandon en Iris hem zover mogelijk wegschoppen, dat lukte ook niet. Alleen de slippers vlogen de lucht in. Uiteindelijk heb ik de bal aan 2 Nederlandse kinderen gegeven. Die waren er blij mee. Het avondeten bestond uit wat kliekjes. Brandon vond het een goed idee om pasta te maken met opgewarmde dipsaus. Leuk geprobeerd zullen we maar zeggen!
Vanavond op tijd naar bed. We moeten er morgen om 6.45u eruit.

• 05 Augustus 2017 - 15:15

Maria:

Goeie reis terug! Door alle leuke verslagen heb ik echt (mee) genoten van jullie vakantie!